(EU) Swedish Arms [SWE] Ny svensk guild.

in Looking for...

Posted by: NinjaBro.2130

NinjaBro.2130

Lång historia kort:

-Svensk guild söker medlemmar.
-Svensk talande guild.
-Alla välkomna, nybörjare som veteraner,
-Vi är trevlig och du ska vara lika så.
-Inget drama.
-Aktiv och hjälpsam.
-PvP, PvE, WvW, Dungeons, missions, story m.m.
-Ingen Guild Hall ÄN.
-Finns Discordserver.
-Låter bra? Pm till NinjaBro.2130

Kort historia lång:

Vilka är vi?
Swedish Arms är en ny svensk guild som letar efter fler medlemmar. Guilden startade i början av mars men stiger snabbt i antal. Vi kör allt från PvE till PvP. Dock mest fokus på förstnämnda då vi är en ung guild. Vid skrivandet av detta är vi ca 2 dussin medlemmar och söker aktivt efter fler.

Vem söker vi?
Vi söker dig som vill vara en del utav familjen och ta hand om missions, PvE, PvP, WvW m.m. och hjälpa oss växa allt större och starkare.
Dig som är trevlig och driver av att hjälpa till.
Då vi är en ung guild så betyder det att det finns mycket att göra för att växa. Det är inget som händer på en dag så därför hjälper det att du är aktiv men inget “aktiv” krav. Vi har heller inget krav på 100% rep, utan ser helst att om du är i party med andra medlemmar sätta oss som ditt rep.

Vi är en svensk talande och trevlig guild. Och alla är välkomna. Även för dig som precis börjat så är du varmt välkommen. Samma sak gäller för dig som är veteran. Enda kravet jag har på dig är att du är trevlig tillbaka och inte skapar “drama” i guilden.

Jag personligen sitter och äventyrar på “Blacktide” servern, men inget krav att vara på samma.

Vad är vårt mål?
Vid tillfället när jag skriver detta har vi ingen Guild Hall, men ligger högt upp på “att göra listan” tillsammans med att gå upp i guild level samt att köpa uppgraderingar.
Så för tillfället så ser vårt mål ut såhär.

1. Få tag på fler medlemmar.
2. Göra guild missions och ta guild levels.
3. Köpa upgraderingar
4. Fixa Guild Hall.
5. Ha en jäkligt trevlig stund och göra allt vi kan för att ha trevlig.

Övrigt
För dig som gillar att faktiskt ta och snacka med oss så har vi en Discord server uppe, men det är inget krav att gå med den (just nu?). Men ska du vara med och göra missions eller raids eller liknande är det såklart en rekommendation.

Sist men inte minst
Har du frågor är det bara att slänga iväg ett mail till NinjaBro.2130 eller genom att viska lite lätt till mig. Eller vem vet, kanske hittar du en av våra medlemmar när du är ute och äventyrar.

Jag och hela guilden hoppas och ser fram emot att höra från dig. Och vi ses i fälten.

MVH/Anders Sten

in Looking for...

NinjaBro.2130

Då kör vi en liten bump på den här då.

in Looking for...

NinjaBro.2130

Och nu kör vi en till då!

in Looking for...

NinjaBro.2130

Och ännu en liten bump!

in Looking for...

NinjaBro.2130

BAM! Är det den sista? Troligtvis inte!

in Looking for...

Posted by: Morfh.8135

Morfh.8135

Vilken server är ni på?

in Looking for...

Posted by: Fieldburn.2810

Fieldburn.2810

Hej Morfh, har egentligen inget med den här guilden att göra men kan lika gärna lägga in en liten notis från mig. Server spelar inte längre någon större roll i Gw2 då alla är sammankopplade på en typ av “megaserver” vilket gör att så länge du är på en Eu server så kan du vara i vilken guild som helst, köra raids/fractals/dungeons och resterande content utan behovet av att vara på samma server. Det ända fallet då det spelar någon roll är när det kommer till WvW, för att spela det gamemode med dina vänner måste ni vara på samma server.
Hoppas detta var något av informationen du sökte.
Mvh

in Looking for...

Posted by: AgiM.3450

AgiM.3450

Shickade ett maijl till dig Ninjabroo hoppas du ser det

in Looking for...

Posted by: Umbert.2083

Umbert.2083

Hej Morfh, har egentligen inget med den här guilden att göra men kan lika gärna lägga in en liten notis från mig. Server spelar inte längre någon större roll i Gw2 då alla är sammankopplade på en typ av “megaserver” vilket gör att så länge du är på en Eu server så kan du vara i vilken guild som helst, köra raids/fractals/dungeons och resterande content utan behovet av att vara på samma server. Det ända fallet då det spelar någon roll är när det kommer till WvW, för att spela det gamemode med dina vänner måste ni vara på samma server.
Hoppas detta var något av informationen du sökte.
Mvh

Nja det var ju inte alls informationen morfh sökte, vilken server undrar jag med?

in Looking for...

Posted by: solaire.5847

solaire.5847

Er dansk tæt nok på?